سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی تذکری به لاریجانی مطرح شد:

تابش: شما برخلاف آیین نامه حق کم یا اضافه کردن کلمه‌ای را در لایحه ندارید/ لاریجانی: از کجا می‌دانید پیشنهادات کتبی در این مورد وجود ندارد؟

نماینده مردم اردکان طی تذکری به لاریجانی گفت: شما نباید برخلاف آیین‌نامه کلمه‌ای را در لایحه برنامه ششم کم یا زیاد کنید.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "محمدرضا تابش" عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات طی تذکری با استناد به مواد 18، 22، 153، 157 و 197 در صحن علنی امروز دوشنبه 6 دی ماه خطاب به لاریجانی رئیس مجلس گفت: امیدوارم به دلیل این تذکر عصبانی نشوید و اگر این تذکر وارد بود ترتیب اثر بدهید.

وی ادامه داد: یک رویه‌ای در مجلس باب شده البته متأسفانه این مجلس هم تازه کار است و در همان ابتدا در حال بررسی برنامه ششم است.

تابش تأکید کرد: هیئت رئیسه براساس آیین نامه قسم خورده که خلاف این آیین‌ نامه عمل نکرده و همچنین رئیس مجلس اگر ابهامی در مورد طرح یا لایحه‌ای وجود داشت براساس درخواست کتبی نمایندگان پیشنهاد رفع ابهام را پذیرفته و رأی گیری کند.

نماینده مردم اردکان خطاب به لاریجانی بیان داشت: بارها دیده‌ایم خودتان در روند بررسی یک ماده کلمه‌ای را اضافه یا کم کرده‌اید بدون آنکه پیشنهاد چاپ شده باشد و یا مخالف و موافقی در این مورد صحبت کند.

وی خاطر نشان کرد: اگرچه این نقص بر کمیسیون تلفیق برنامه ششم وارد است.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر تابش گفت: تذکر شما وارد نیست، شما از کجا می‌دانید پیشنهادات کتبی وجود ندارد.

لاریجانی خاطر نشان کرد: تمامی پیشنهادات نمایندگان به صورت کتبی به هیئت رئیسه در جریان بررسی این مواد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، صحن ، لاریجانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.