سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

نهم دی ماه یکی از عرصه های بسیار مهم است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ‌9 دی یکی از عرصه های بسیار مهم است که به برکت اهل بیت (ع) دل های امت را پیوند داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در جمع اعضای هیئت مدافعان حریم ولایت چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه عظیم نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تأکید کرد: این روز از عرصه های بسیار مهم است که برکت و قدرت اهل بیت و امام حسین (علیهم السلام)، دل های امت را علیه دشمنان و فتنه گران پیوند داد.

وی با بیان اینکه 9 دی ماه و اتحاد مردم یک سرمایه است افزود: گفتمان غالب جامعه با ولایت است و نباید اجازه بدهیم گفتمان آمریکایی در بین ما نفوذ کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (دام ظله) گفت: آینده بسیار روشن است و ما باید برای عرضه گفتمان ولایت، منطق و سرمایه معنوی خود تلاش کنیم.

نکونام، ایمان و بصیرت را ضرورت گفتمان سازی انقلاب اسلامی بیان و اضافه کرد: تقویت ‌اخلاق،‌ تزکیه و تهذیب ‌از دیگر ضرورت های امروز است.

وی خاطرنشان کرد: گفتمان سازی باید با تربیت انسان های مؤمن و در تراز انقلاب اسلامی همراه باشد.

امام جمعه شهرکرد، تبیین قصه های قرآنی را از راهکارهای تقویت ایمان دانست و گفت: یکی دیگر از راه های تقویت ایمان در جوانان،‌ تشریح عنایات پروردگار به انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) با دست خالی مقابل دشمن ایستاد افزود: انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف یکی پس از دیگری پیروز شد که نسل امروز باید به این حقایق آشنایی و باور پیدا کند.

سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز در ابتدای این نشست، گزارشی از اقدامات تعلیم و تربیت بسیج استان در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری ارائه کرد.

گفتنی است: در این برنامه که اعضای هیئت مدافعان حریم ولایت استان شامل فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع)، فرماندهان نواحی مقاومت، مسئولین تعلیم و تربیت و اساتید و مربیان شجره طیبه صالحین بسیج حضور داشتند، با تقدیر از زحمات حجت الاسلام بهمن نجفی، حجت الاسلام عبدالله مرادی به عنوان مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان معرفی شد.

روز 9 دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوب فتنه سال 88 به خیابان ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.