سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاحیه دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 96

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: برخی از مواد آزمون و رشته های امتحانی دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 مورد اصلاح قرار گرفت .

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اصلاحیه دفترچه راهنمای کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96، گفت: با توجه به مصوبات شوراي تحول علوم انساني شوراي عالي انقلاب فرهنگي و شوراي عالي برنامه‌ريزي مبني بر منسوخ شدن برنامه درسي رشته مديريت اجرايي، در آزمون سال 1396 در كد رشته 1148 (مجموعه مدیریت كسب و كار و امور شهري)داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته کلیه دانشگاه ها و موسات آموزش عالی و از جمله دانشگاه آزاد اسلامی با مطالعه دروس 2 و 3 مندرج در دفترچه راهنما  می توانند در زمان پاسخ گویی به سوالات  از بين مجموعه دروس تخصصي مديريت و مجموعه دروس رياضي يك مجموعه را به صورت انتخابي پاسخ دهند.

بدیهی است که داوطلبان فقط به یک مجموعه از سوالات کنکور می توانند پاسخ بدهند و به آنها اکیدا توصیه می شود از جواب دادن به هر دو مجنموعه خوداری کنند تا اشکالی در روند تصحیح اوراق امتحانی پیش نیاید. 

وی بیان کرد: براي رشته مهندسي كامپيوتر گرايش‌هاي شبكه‌هاي كامپيوتري و رايانش امن (كد 1277) علاوه بر كد رشته امتحاني 1277 (مهندسي كامپيوتر) از كد رشته امتحاني 1276 (مهندسي فناوري اطلاعات) نيز پذيرش انجام می شود و به داوطلبان یاد آوری می شود ظرفيت پذيرش در رشته مهندسي كامپيوتر گرايش‌هاي شبكه‌هاي كامپيوتري و رايانش امن 50 درصد از بين داوطلبان كد رشته امتحاني 1276 و 50 درصد از بين داوطلبان كد رشته امتحاني 1277 انجام می شود .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی صداقت
۱۶:۲۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
سلام بنده فارغ التحصیل کارشناسی امور فرهنگی و جزو متقاضیان کنکور ارشد رشته مدیریت اجرایی.استراتژیک.هستم که ظاهرا منصوخ وتبدیل به.رشته مدیریت کسب وکار وامور شهری.شده باتوجه به اینکه جانباز 50% بوده و دچار ظعف گیرایش ناشی از موج انفجار بوده و درخاستم را به دانشگاه ازاد زده ام وبه هر استادی جهت مشاوره رجوع میکنم جوابهای سلیقه ای میدهند تقاظا دارم بنده را نسبت به اینده این رشته و خصوصا کم و کیف وتاریخ برگزاری یا تبدیل تسییح درخاست سایتی سنجش که درخاستم . مجموعه مدیریت.بوده ایا نیاز به تسییح به کد مربوطه 1148 است یاخیر و اینکه جه منابه ای را باید جهت کنکور مطالعه کنم با توجه به ظعف زبان تخصصی که اصلا ظهنم کارایی زبان را ندارد و ایا برای فراگیری زبان راهکاری است ویا بقول بعضی اساتید چون ما صهمیه جانبازی داریم قبول میشویم .بطور کلی نیاز به مشاوره همه جانبه دارم .ازطریق تلگرام که روی لب تابم نصب شده.اگر ازطریق پیامک روی گوشی ارسال شود خیلی راحت میشوم .البته پیش نهادم اینست برای مشارکت بیشتر افراد روش پیامک سهل و قابلیت بیشتری دارد.موفق باشید .التماس دعا.؟ 09133660289 .س.جانباز. مهدی /