سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسوایی جدید برای دولت ترکیه؛

اردوغان یک تروریست داعشی را در کاخ ریاست جمهوری به حضور پذیرفت

یک پایگاه اینترنتی ترکیه فاش کرد اردوغان با یک عضو گروه تروریستی داعش و خانواده‌اش در مقر ریاست جمهوری دیدار کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه السفیر چاپ لبنان، برخی رسانه‌های ترکیه اظهار داشتند رئیس جمهور این کشور یکی از عناصر گروه تروریستی داعش را در کاخ ریاست جمهوری به حضور پذیرفته است. 

بر اساس این گزارش، پایگاه خبری «اودا تی وی» ترکیه رجب طیب اردوغان را متهم کرد که یکی از عناصر داعش را در مقر ریاست جمهوری ترکیه در آنکارا به حضور پذیرفته است. 

اردوغان خانواده بانا العابد، دختربچه سوری را که از شهر حلب آمده بودند به حضور پذیرفت. بانا به «دختر توییتری حلب» معروف است و پدر این کودک عضو گروه تروریستی داعش است. 

پایگاه اودا تی وی پیشتر از فردی که با اردوغان در تصویر ظاهر شده بود عکسی منتشر کرد که در آن سلاح در دست دارد و پشت سرش پرچم گروه تروریستی داعش است. 

رسانه‌های ترکیه اعلام کردند، بانا دوشنبه گذشته با اتوبوس‌هایی که غیرنظامیان را از محله‌های محاصره شده حلب بیرون آوردند وارد (ترکیه) شد. بانا و مادرش فاطمه، که معلم زبان انگلیسی است، ساکن محله قاطرجی در شرق حلب بودند، چند ماه پیش در پایگاه توییتر حساب کاربری باز کردند. بیش از ۳۰۰ هزار نفر توییت‌های روزانه بانا را پیگیری می‌کردند. 

بنا به گفته برخی حساب‌های کاربری در پایگاه فیس بوک، بانا پیش‌تر ادعا کرده بود پدرش در حلب فوت کرده است در حالیکه پدر بانا زنده است و در ترکیه زندگی می‌کند، وی و پدرش همچنین با افراد مسلح عکس‌هایی دارند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.