سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

آزادی حلب مثل آزادی خرمشهر است

ایت الله دری در خطبه های نماز جمعه اراک با اشاره به اهمیت آزادی حلب با کمک نیروهای مقاومت گفت: آزادی حلب مثل آزادی خرمشهر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ایت الله دری خطیب جمعه اراک گفت : بیش از 9هزار تروریسم با حمایت امریکا اسراییل ال سعود و ترکیه با راه اندزی اتاق جنگ در این منطقه جنایت کردند و با اقدام نیروهای مقاوت و شهدای مدافع حرم حلب آزاد شد و دشمنان اسلام شکست خوردند. 

 امام جمعه اراک افزود : آزادی حلب یک مژده بسیار با ارزش بود و با گرامیداشت یاد شهدای مدافعان حرم ،شهدای مقاومت ،زینبیون ، فاطمیون و شهدای حرم استان مرکزی  افزود اگر مجاهدت شهدا و نیروهای مقاومت نبود سوریه سقوط می کرد و ریشه داعش تا سالها در این منطقه خشکانده نمی شد  .

ایت الله دری با اشاره به راه اندازی اتاق جنگ پیچیده صهیونیستی قطری امریکایی انگلیسی اردنی و ترکیه ای در حلب سوریه ادامه داد هوشیاری رهبری انقلاب و نیروهای مقاومت این اتاق جنگ و توطءه را در هم شکست و این غده سرطانی ریشه کن شد .

وی با اشاره به کمک 4ساله وهابیان و عربستان به داعش افزود نیروهای مقاومت متشکل از نیروهای شیعه و سنی منطقه این دسیسه ها را خنثی کرد و منطقه از وجود داعش پاکسازی شد .

  امام جمعه اراک با بیان احادیثی از پیامبر ص که مومن کسی است که مردم  از دست و زبان او در امان باشند این سوال را مطرح کرد که ایا داعش و وهابییون ال سعود پیرو پیامبر اکرم ص هستند . ایت الله دری ادامه داد اسلام هر گونه ترور را محکم کرده چگونه این جنایتکاران دم از اسلام و پیامبر ص می زنند .

انتهای پیام / ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.