سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

9 دی یک حادثه گذرا نبود بلکه جریان ماندگاری است

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: حرکت مردمی 9 دی ماه، حرکتی خودجوش و برای دفاع از انقلاب بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت ‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌ های نماز جمعه گفت: 9 دی یک حادثه گذرا نبود بلکه جریان ماندگاری است که با گذشته پیوند خورده و تا آینده ادامه دارد، هرچند تلاش‌ های زیادی برای کمرنگ کردن این روز انجام گرفته اما  9 دی برای همیشه 9 دی باقی می ‌ماند و هویت خود را حفظ می‌ کند.

امام جمعه شیراز افزود: نهم دی ماه روزی است که ملت ایران با هوشیاری و بصیرتی کم‌نظیر و با بیداری خاص به میدان آمدند و تمام نقشه ‌هایی که دشمنان از مدت ‌ها قبل و به ویژه در جریان فتنه 88 کشیده بودند، همه را برملا کردند.

وی خاطر نشان کرد: حضور میلیونی مردم در 9 دی خودجوش بود و این سند افتخار در دفاع از انقلاب بود که باید حفظ شود.

آیت‌ الله ایمانی بیان کرد: آنچه سبب شکل‌گیری قیام 9 دی شد پاسخ مردم به نقشه استکبار برای سرنگونی نظام اسلامی بود، استکبار از شکست یک جریان در انتخابات استفاده کرد و با تحریک آن جریان 8 ماه در کشور مشکلاتی را به وجود آورد تا اینکه مردم در 9 دی به این مشکلات خاتمه دادند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: دشمن با این حرکت‌ ها و برنامه‌ ریزی‌ ها می‌ خواهد در مهم‌ترین رکن جامعه  یعنی «ولایت فقیه» تشکیک ایجاد کند، بنابراین باید هوشیار بود و به ویژه نخبگان مردم را بیدار کنند و مردم هم با بصیرت در این قضیه گام بردارند و اجازه ندهند که دشمن به هدف خود دست یابد.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.