نماینده ولی‌ فقیه در فارس گفت: تمام امکانات پیشرفته دنیا به‌کار گرفته‌ شده تا دین و اعتقادات ما را مورد هجمه قرار دهند و بدانید که کشف حجاب سوغات غرب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت ‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی‌ فقیه در فارس در خطبه‎ های نماز جمعه با  اشاره به فرارسیدن روز ۱۷ دی ماه گفت: 17 دی روزی بسیار تاثیرگذار در تاریخ کشور است، 3 اسفند 1299 رضاخان از جانب انگلیسی ها به عنوان شاه کشور انتخاب شد و این فرد روز 17 دی ماه 1314 دستور به کشف حجاب داد.

امام جمعه شیراز تمام گناهانی که از آن روز تاکنون به‌ خاطر کشف حجاب و بدحجابی اتفاق افتاده را بدون استثنا بر گردن رضاخان و فرزند او دانست و افزود: این پدر و پسر امروز در جهنم خود نتیجه گناهان صورت داده را می ‌بینند.

ایمانی با بیان اینکه در آن زمان مردم مشهد در اعتراض به کشف حجاب در مسجد گوهرشاد تجمع کردند، ادامه داد: آن روز رضاخان پلید عده زیادی از مردم اعم از زن و مرد را به گلوله بست، این افراد شهیدان راه حفظ حجاب و عفت هستند و در طول تاریخ خون‌ های بسیاری برای حفظ حجاب و عفاف ریخته شده است.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه در مسئله کشف حجاب در کشورهای اسلامی دست‌ های انگلیس دیده می ‌شود، افزود: ترویج بدحجابی دهن ‌کجی به خون شهدا است و امروز نیز عده‌ای سعی در بی ‌اهمیت جلوه دادن حجاب دارند و بی‌حجابی را ترویج می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز نیزتوطئه های دشمن برای ترویج بی‌حجابی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امروز بیش از 60 خبرگزاری صهیونیستی در زمینه ترویج بی‎بندوباری فعال هستند و گروه‌های زیرزمینی مدلینگ با پول انگلیس و آمریکا در این کشور فعالیت می‌کنند و حرمت عفاف و حجاب را نشانه گرفته ‌اند.

ایمانی گفت: مردم و مسئولان و به ویژه نخبگان باید با هوشیاری نسبت به مسئله بدحجابی حساس باشند و با اقدام به موقع و مناسب مانع این ناهنجاری در جامعه شوند.

امام جمعه شیراز با اشاره به دیدار جوانان نخبه با رهبر انقلاب، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که جوانان مومن و انقلابی را دوست دارند و انتظار می رود مسئولان به این جوانان بیشتر توجه کنند .

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: اگر فضای کار برای این جوانان مهیا شود، این مهم نشان دهنده اطاعت از منویات مقام معظم رهبری است و این امر باعث موفقیت و نجات آنها در قیامت خواهد شد.
انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.