سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

حاضریم مورد به مورد مشکلات معادن نطنز را بررسی و حل کنیم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: برای پاسخ به شکایات مردم در خصوص معادن، حاضریم مورد به مورد مشکلات معادن نطنز را بررسی حل کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،اسرافیل احمدیه  امروز در نشست معاون وزیر صنعت با حضور نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسؤولان در پاسخ به اظهارات مرتضی صفاری پیرامون مشکلات معادن و نارضایتی مردم، اظهار کرد: واگذاری معادن در شهرستان نطنز طبق قانون بوده و چنانچه معدن‌کاری از مسائل قانونی عدول کرده باشد، حتماً برخورد می‌کنیم.

وی افزود: تمامی معادن منطقه نطنز مجوز اداره کل منابع طبیعی استان را دارند و چنانچه معدنی فاقد مجوز باشد به‌ طور صریح و سریع با وی برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: هم‌ اکنون واگذاری معدن در طرق‌رود ممنوع شده و برای پاسخ به شکایات مردم در خصوص معادن حاضریم مورد به مورد مشکلات معادن نطنز را بررسی و حل کنیم.

وی درباره قرار گرفتن منازل مسکونی و باغات در نزدیکی معادن، خاطرنشان کرد: احتمالاً زمانی که بهره‌بردار مجوز گرفته است این مسائل نبوده و به‌ مرور زمان منازل مسکونی توسعه پیدا کرده و شرایط امروزی پیش‌ آمده است.

احمدیه گفت: برای این معادن هم تصمیماتی گرفته‌ شده و اگر در نزدیک باغات یا منازل قرار گرفته باشند، مجوز آن دیگر تمدید نمی‌شود و معدن تعطیل و یا سینه کار از جایی که حریم رعایت شده باشد، ایجاد می‌شود.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.