سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

رشد بودجه استان کرمان

مدیرکل برنامه وبودجه استان در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به وضعیت بودجه پیشنهادی برای سال 96گفت:بیش از 81درصد بودجه استانی ملی توزیع می شود .

یه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، جعفر رودری افزود:  از20.4 هزار میلیاردتومان که به شکل استانی توزیع شده سهم کرمان 1024.6میلیاردتومان است که رشد بودجه ای استان 13درصد و متوسط کشوری در این بخش 9درصد است.

مدیرکل برنامه وبودجه استان کرمان گفت:اعتبارات هزینه ای استان کرمان از متوسط کشوری بیشتر است که نشان دهنده این است که پی گیری های استاندارکرمان موثر بوده که ما هم دربودجه تملک و هم هزینه ای رشد داشتیم.

رودری اظهار کرد: در بخش های حمل ونقل وبه ویژه حمل ریلی شاهد ارتقا خوبی هستیم به گونه ای که اتصال راه آهن بم به جیرفت 50میلیاردتومان بودجه گرفته است.

وی همچنین از اختصاص بودجه 100میلیاردتومانی برای جنوب خبرداد وافزود: ما منتظریم تکالیف بودجه ای استان مشخص شود تا اگر نیاز به پیگیری مدیران دستگاهها باشد سریع ترموضوع ابلاغ شود.

رودری با اشاره به اینکه در جمع پروژه های ملی استان، احداث راه آهن کرمان به زاهدان 8میلیارد تومان اعتبار دارد گفت: این اعتبار نسبت به اعتبار سال قبل افزایش خوبی دارد.

وی تاکید کرد:پیشنهاد شده در حوزه ای مانند آب وفاضلاب 15.6درصد افزایش بودجه داشته باشیم.

مدیرکل برنامه وبودجه استان افزود:بودجه آموزش وپرورش 81درصد رشد وبرق نیز 43درصد رشد داشته است ضمن اینکه بودجه بهداشت ودرمان نیز حدود 38درصد کاهش داشته است.

وی از اختصاص 74میلیارد تومان به زلزله بم در بودجه خبرداد .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بودجه ، رشد ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.