سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات ورزشی دانش‌آموزی بستری برای ایجاد انگیزه در نوجوانان

رییس تربیت بدنی آموزش و پرورش تهران گفت: برگزاری رشته‌های مختلف ورزشی فرصتی برای شناساندن این رشته‌ها به دانش‌آموزان و ایجاد انگیزه در آنها است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین تجلیل از دانش‌آموزان مقام اول ورزشی شهر تهران در مسابقات کشوری با حضور مسئولان آموزش و پرورش تهران در تالار فرهنگ صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم محمدی رییس تربیت بدنی آموزش و پرورش تهران ضمن تبریک به این دانش‌آموزان و قابل تقدیر دانستن موفقیت‌های آنان عنوان کرد: در آموزش و پرورش وظیفه قهرمان پروری به معنای تخصصی وجود ندارد اما وظیفه معرفی و گسترش رشته‌های ورزشی مختلف را در مدارس داریم.

وی ادامه داد: بر این اساس مسابقات مختلف ورزشی در مدارس کشور برگزار می شود تا علاوه بر معرفی این رشته‌ها به دانش‌آموزان برای آنها ایجاد علاقه کنیم.

محمدی اظهار داشت: امیدواریم دانش‌آموزان در سطوح مختلف ورزشی که به آنها معرفی می‌شود شرکت کرده و رتبه‌های برتر کشوری و جهانی را کسب کنند.

رییس تربیت بدنی آموزش و پرورش تهران گفت: برنامه‌های تجلیل از مقام‌آوران ورزشی همچون این برنامه فرصتی است تا سایر دانش‌آموزان نیز از وجود همسالان ورزشکار خود آگاه شده و آنها را الگویی قرار دهند. 

وی با بیان اینکه باید دانش‌آموزان در جنبه‌های مختلف آموزشی، پرورشی و فرهنگی خود را تقویت کرده و موفقیت کسب کنند، یادآور شد: همواره باید تمامی این جنبه‌ها با هم رشد کند تا موفقیت در زندگی به طور همه جانبه محقق شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.