مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش از ارسال چک پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشسته‌ها به تمامی استان‌های کشور خبر داد.

منصور مجاوری مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 94 گفت: پیرو پیگیری‌های انجام شده ارسال چک برای این معوقات در کلیه استان‌ها از امروز صبح انجام شد.

وی ادامه داد: این اعتبار به کلیه بانک‌های ملی استان‌های سراسر کشور فرستاده شده و همکاران امور اداری در حال انجام امور عملیات بانکی هستند.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: امیدواریم امروز تعدادی از بازنشستگان معوقات خود را دریافت کنند.

وی یادآور شد:‌ با توجه به اینکه پنج‌شنبه ساعت کاری کمتر از روزهای دیگر است لذا نهایتا تا روز شنبه این عملیات بانکی و دریافت معوقات بازنشستگان سال 94 به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
لطفا در مورد پیگیری حق الزحمه امتحانات نیز پیگیری کنید هیچ کدام از معلمان برای امتحان امسال به عنوان مراقب رقبتی نشان نمی دهند چون حق الزحمه سال قبل هنوز پرداخت نشده مدیر یکی از مدارس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۳ دی ۱۳۹۵
شاهکار کردین
حق مردم با تاخیر می دهید
خبرش مثل فاتحین به رسانه می دهید
آخرین اخبار