سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مراسم نخستین سالگرد شهدای مدافع حرم اصفهان برگزار می‌شود

نخستین سالگرد عروج آسمانی شهدای مدافع حرم پاسدار «علی شاهسنایی»، «عبدالمهدی کاظمی» و «عبدالحسین یوسفیان» در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،نخستین سالگرد عروج آسمانی شهدای مدافع حرم پاسدار «علی شاهسنایی» و «عبدالمهدی کاظمی»  امروز برگزار می‌گردد.

نخستین مراسم سالگرد شهید شاهسنایی در محل مسجد امام علی(ع) واقع در خیابان آتشگاه، خیابان بهشت، کوچه 29 برگزار می‌گردد و در این مراسم که پس از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد حجت الاسلام مهدوی ارفع به سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه مداح اهل بیت محمد یزدخواستی به مداحی می‌پردازد.

همچنین مراسم سالگرد شهید کاظمی نیز از ساعت 14 تا 16:30 در آستان مقدس امامزاده سید نجم الدین واقع در خیابان کهندژ، خیابان نبوی منش، خیابان شهید فهمیده برگزار می‌شود.

در این مراسم نیز حجت الاسلام مهدوی ارفع ایراد سخن کرده و سعید میرفهیمی مداحی خواهد کرد، در ادامه گروه سرود نسیم بهشت قطعاتی را اجرا می‌کند.

نخستین مراسم سالگرد شهید مدافع حرم «عبدالحسین یوسفیان» نیز در روز جمعه 3 دی‌ماه در گلستان شهدای دستگرد برخوار محل دفن این شهید برگزار می‌شود.

مراسم سالگرد شهید یوسفیان نیز در ساعت 14:30 تا 16:30 برگزار خواهد شد و در ابتدا حجت السلام سید حسن آقامیری سخنرانی کرده و سپس محمد یزدخواستی مداحی خواهد کرد، در پایان نیز جانباز مدافع حرم «امیرحسین نصیری» روایتگری مراسم را بر عهده خواهد داشت.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.