سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان راه اندازی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،مدیر اجرائی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(علیهم السلام) اصفهان گفت : در این امامزاده، خدمات مشاوره رایگان در دفتر پاسخگویی به سئوالات دینی، اعتقادی، اخلاقی، احکام و ایجاد مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در حرم مطهرارائه می شود .

بهزاد صبری با اشاره به راه اندازی دفتر پاسخگویی به سئوالات دینی گفت: این دفتر با توجه به تقاضا و نیاز مردم منطقه در زمینه پاسخگویی به سوالات و مسایل شرعی، اعتقادی، اخلاقی و خدمات مشاوره ای راهاندازی شده است.

وی به بیان چگونگی ارتباط زائرین و مجاورین حرم مطهر با دفتر پاسخ گویی به مسائل دینی اشاره کرد و افزود: هموطنان می‌توانند روز های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه دوساعت قبل از نماز مغرب و عشاء، با مراجعه به حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان از خدمات دفتر پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی به صورت رایگان بهره مند شوند.

مدیر اجرائی حرم مطهر حضرت زینب(علیها السلام) اصفهان با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی، افزود: این مرکز در زمینه های مختلف تربیتی، خانوادگی، ازدواج و روانشناختی به مردم خدمات رایگان ارائه می دهد.

بهزاد صبری ادامه داد: مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی روزهای دوشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعدازظهر به زائرین و مجاورین حرم مطهر، خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) در مرکز آموزش آستان مقدس خدمات رایگان ارائه می دهد.

وی افزود: دفتر پاسخگویی به سئوالات دینی حرم مطهر حضرت زینب ( علیها السلام ) اصفهان با همکاری مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم شعبه اصفهان دایر شده است .



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.