سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

معدوم سازی 15 تن کالای قاچاق

15 تن کالای قاچاق امسال در مازندران معدوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: این مقدار کالای قاچاق که فاقد ضوابط فنی، ايمنی و بهداشتی لازم بود با هماهنگی قضائی و همکاری سازمان اموال تملیکی استان معدوم شد.

وی با بیان اینکه این کالاهای قاچاق شامل مواد غذایی، لوازم و تجهیزات بهداشتی و آرایشی بود، افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز در استان با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات و همکاری دستگاه قضائی و دیگر سازمانهای متولی امر از ابتدای امسال در استان اجرایی شده است.

سردارسید محمود میرفیضی گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی با حساسيت، پيگيری و رصد قاچاقچيان در راستای ماموريت های محوله، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، انبارها و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی کرده و با هماهنگی دستگاه قضائی نسبت به کشف و دستگیری متهمان اقدام می کنند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: نقش مردم و دستگاه های دولتی و غیردولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده ای است.

وی عدم خرید کالای بی کیفیت خارجی قاچاق در بازار و حمایت از تولیدات داخلی را در پیشگیری از قاچاق کالا مهم دانست و تاکید کرد: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نیاز به عزم همگانی دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.