سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ابلاغ شیوه نامه اجرایی هفته قصه گویی به مدارس کرمان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از ابلاغ شیوه نامه اجرایی هفته قصه گویی مدرسه به مدارس سراسر استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ صدیقه مرادی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از ابلاغ شیوه نامه اجرایی هفته قصه گویی مدرسه  به مدارس سراسر استان خبر داد. 

 مرادی گفت: شیوه نامه اجرایی استفاده از روش قصه گویی  با هدف ترویج این سنت حسنه در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان به مدارس ارسال شده است و مدیران مدارس ابتدایی با همکاری مربیان و آموزگاران، در تعامل و هماهنگی با کانون های فرهنگی  تربیتی و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بایستی تمامی تلاش خود را در اجرایی شدن مفاد شیوه نامه بکار گیرند؛ تا از این رهگذر شاهد توسعه روش های تاثیر گذار و پایدار در راه دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشیم.

وی افزود: استفاده از منابع مناسب برای قصه گویی، استفاده از مضامین زندگی پیامبر اکرم «ص» و سیره ایشان و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انتشارات مدرسه، منادی تربیت و غیره  ، معرفی کتاب، دعوت از نویسندگان کتاب، شاهنامه خوانی، برگزاری کارگاه های قصه گویی در مدارس به ویژه ابتدایی و برگزاری ویژه برنامه  جشن قصه گویی  بخشی از راهکارهای شیوه اجرایی این سنت حسنه در این شیوه نامه است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمان ، ابلاغ ، شیوه نامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.