سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

الکترونیکی شدن نسخه های پزشکی در خراسان رضوی

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: نسخه های پزشکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی این استان الکترونیکی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دکتر حمید داستانی افزود: طرح حذف دفترچه و الکترونیکی شدن نسخ پزشکی در هفت استان خراسان رضوی، سمنان، چهارمحال و بختیاری، یزد، زنجان، کرمانشاه و همدان از چند هفته اخیر در حال اجرا است.
وی گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی موفق به اجرای کامل طرح الکترونیکی شدن نسخ پزشکی در تمام مراکز درمانی زیرپوشش خود شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی افزود: تامین زیر ساخت های طرح مزبور در اجرای سیستم مدیریت یکپارچه بیمارستانی (HIS) در مراکز درمانی تامین اجتماعی خراسان رضوی فراهم شده بود و فقط 500 میلیون ریال برای تهیه رایانه های مورد نیاز هزینه شد.
داستانی گفت: در اجرای این طرح بعد از اخذ نوبت از مراکز درمانی تابعه، سایر مراحل درمان شامل تجویز و تحویل دارو و آزمایشات به صورت الکترونیکی ثبت و انجام خواهد شد.
وی افزود: مرحله نخست پروژه حذف دفترچه های کاغذی و اعمال نسخ به صورت الکترونیکی با هدف ثبت دقیق سوابق درمانی و سهولت دسترسی به این سوابق در کل کشور و همچنین صرفه جویی در صدور دفترچه های کاغذی اجرا شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: در گام دوم الکترونیکی شدن نسخ پزشکی در تمام مطب های پزشکی و موسسات طرف قرارداد تامین اجتماعی خراسان رضوی دنبال می شود.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: الکترونیکی ، نسخه ، پزشکی ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.