اهواز؛

بزودی؛ اجرای متمرکز اتوماسیون اداری در مدیریت های درمان

بزودی در مدیریت های درمان اتوماسیون اداری به صورت متمرکز و سراسری اجرا می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهندس محمد علی نظری، معاون مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی گفت: در فاز اول تمام مدیریت های درمان ایران در دهه فجر به صورت یکپارچه به اتوماسیون اداری وصل می شوند.

وی بیان کرد: در ادارات کل نیز تا آخر امسال اتوماسیون اداری توسعه یابد و در نتیجه سیستم به صورت متمرکز و یکپارچه در تمام ایران اجرایی شود.

نظری در خصوص راهکارهای افزایش بهره وری و ایجاد انگیزش در سازمان اظهار داشت: نگاه به آموزش باید تغییر کند چون در بیشتر واحدهای آموزشی نگاه این گونه است که جمعی از کارکنان دور هم جمع شده و گواهینامه و حکم های سالیانه صادر شود که اقدام نادرستی است.

معاون مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: باید آموزش را گسترش داده و افرادی را تربیت کنیم که سرمایه های سازمان شوند، این سرمایه ها جزء موجودی و نقدینگی سازمان شمرده نمی شوند ولی دانش آن ها نسل به نسل انتقال و سازمان از نظر سرمایه انسانی توسعه می یابد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروزه آموزش دیگر هزینه به شمار نمی آید اذعان داشت: نگاه نوین، آموزش را برای سازمان سرمایه می داند و ایجاد سرمایه های استراتژیک از وظایف اصلی مدیران منابع انسانی است.

محمدعلی نظری خاطرنشان کرد: مدیران منابع انسانی سعی می کنند این نگاه را به صورت کامل پیش ببرند و این نگاه استراتژیک را به سازمان توسعه دهند و مدیران استانی خوزستان نیز در این راستا همگام و همراه هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از موارد مطرح در مدیریت های نوین، کارآمد کردن رویه های انگیزشی است گفت: نگاه نوین به انگیزش های بیرونی نگاه نمی کند بلکه بر درون و سلامت روان کارکنان تاکید دارد.

نظری اضافه کرد: باید کارکنان را از درون پرورش دهیم تا زمانی که خود آنها به آن درجه و کمال برسند و نگاهشان تغییر کند، بنابراین بزرگ ترین هدف ما ایجاد انگیزش های درونی کارکنان با تاکید بر مدیریت های استراتژیک سازمان است.

معاون مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی کشور در خصوص دوره آموزشی کارکنان گفت: این دوره در راستای ارتقای بهره وری برای ایجاد انگیزش در کارکنان به مدت سه روز در از 9 تا 11 بهمن ماه در اهواز برگزار شد.

صادق جلیلی، مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان بیان داشت: سازمان تامین اجتماعی از سازمان های پیشرو در الکترونیکی شدن است و سیستم اتوماسیون در ستاد استان کامل اجرا و به زودی به کلیه مراکز تعمیم داده می شود تا مکاتبات کاغذی به حداقل برسد.

وی افزود: ارتباط ستاد استان با سازمان از طریق اتوماسیون است و به زودی ارتباط ستاد استان با مراکز از طریق اتوماسیون انجام می شود.

جلیلی در خصوص برگزاری دوره آموزشی اظهار کرد: این دوره به منظور افزایش آگاهی ها و توانمندی های کارکنان مجموعه امور اداری در استان شامل اداره کل و مدیریت درمان با حضور جمعی از کارشناسان کشوری و استانی برای کارکنان امور اداری مراکز درمانی و بیمه ای با حضور بیش از 100نفر برگزارشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: خوزستان بعد از استان تهران بیشترین مراکز درمانی ملکی یعنی 31 مرکز شامل 6 بیمارستان و 25 مرکز سرپایی را دارد وسه بیمارستان در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 200 مرکز درمان غیر مستقیم شامل بیمارستان ها، درمانگاهها، مطب و مراکز پاراکلینیکی طرف قرارداد هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: حدود 58 تا 59 درصد جمعیت بیمه شده استان یعنی 2 میلیون و 200 هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.