سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

ایجاد تغییر و تحول کتاب های درسی درسمنان

با تغییر و تالیف کتابهای جدید درسی، تغییر و تحول در نظام آموزشی و محتوای کتابها و به روز شدن آن پس از 30 سال به وجود آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛  رئیس سازمان پژوهش وبرنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در نشست تالیف کتب جدید با سرگروه های آموزشی استان سمنان در پژوهشکده خانه معلم این شهر، افزود: با تغییر و تالیف کتابهای جدید درسی، تغییر و تحول در نظام آموزشی و محتوای کتابها و به روز شدن آن پس از 30 سال به وجود آمد.
حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان با بیان این که از سال 1350 مقاطع نظام آموزشی و درسی در ایران تغییر نکرده بود، خاطرنشان کرد: در این سالها با تغییر کتابها و محتویات درسی، تحولی بزرگی به وجود آمده است و با توجه به این که مولفان، مدرسان و دانش آموزان متدین به دین اسلام هستند، تغییرات کتاب های درسی همراه با فرهنگ ایرانی و اسلامی بوده است.
وی تصریح کرد: رویکرد تغییر، برنامه ریزی آموزشی و کتابهای درسی، نقش مهمی در تسریع وعمق بخشی به ساز و کار نظام آموزش و پرورش دارد.
محمدیان، یکی از نیازهای برگزاری کلاس ها را داشتن رویکرد عمقی در درس های تخصصی عنوان کرد و افزود: در برگزاری جلسات درس، عمق بخشی به موضوع ها می‌تواند در به نتیجه رساندن موضوع تاثیر زیادی داشته باشد.
انتهای پیام/ م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.