سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از خانواده شهدای فاوای وزارت ارتباطات

غلامرضا آبرودی نماینده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین کنگره سراسری شهدای فاوا از تقدیر از خانواده شهدای فاوای وزارت ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آبرودی با اشاره به حضور فعال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با داشتن حدود 17 هزار ایثارگر در دوران دفاع مقدس پس از وزارت آموزش و پرورش دارای بیشترین ایثارگر است که از این میان بیش از 6 هزار جانباز و بالای 700 تن آزاده هستند.
وی با تاکید بر این که نقش این وزارت خانه در دوران جنگ به ویژه در زمینه خدمات مخابراتی و پستی به رزمندگان غیور اسلام بسیار شاخص وچشم گیر بوده است، اظهار داشت: در زمان جنگ کارکنان این وزارتخانه همچون دیگر اقشار جامعه با حضور در جبهه های جنگ در زمینه ارایه خدمات مخابراتی، پستی و تلگراف صلواتی خدمت رسانی کرده اند.
آبرودی همچنین به تعمیر و بازسازی تجهیزات مخابراتی که در جنگ دچار آسیب می شدند اشاره کرد و گفت: این وزارتخانه در مجموع در دوران دفاع مقدس با نثار 400 شهید در دفاع از کیان اسلامی نقش آفرینی کرده است.
نماینده وزارت ارتباطات در کنگره شهدای فاوا از همکاری وزارت ارتباطات در برگزاری این کنگره با محوریت ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت: این وزارتخانه تا کنون چندین یادوارده برای شهدای مجموعه برگزار کرده است اما این نخستین کنگره سراسری است که برای شهدای فاوای دفاع مقدس برگزار می شود.
وی با اشاره به تقدیر ازچند تن از خانواده های شهید وزارت ارتباطات در دوران دفاع مقدس در این کنگره گفت: رونمایی از تمبر و کتب یادبود نخستین کنگره شهدای فاوا در این کنگره صورت می پذیرد. 
آبرودی همچنین از افتتاح نمایشگاه فاوا در دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این نمایشگاه وزارت ارتباطات نیز دارای غرفه می باشد که علاقه مندان می توانند از آن بازدید به عمل آورند.
به گفته وی این نمایشگاه که صبح امروز افتتاح شد تا روز جمعه جهت بازدید عموم علاقه مندان برپا می باشد. 

منبع:مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
انتای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.