سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

سه هزار نوعروس تحت حمایت راهی خانه بخت شدند

سه هزار نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان طی هشت ماهه امسال با دریافت کمک هزینه جهیزیه راهی خانه بخت شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ناصر شیبانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان، گفت: برای اهداء کمک هزینه به این نوعروسان بیش از ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: هم اکنون هزار و ۵۰۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که برای تامین جهیزیه این نوعروسان به بیش از سه میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شیبانی با بیان اینکه آموزش قبل از ازدواج می تواند از بروز اختلافات و طلاق تا حد زیادی جلوگیری کند ، خاطر نشان کرد : پرداخت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه بخشی از خدمات کمیته امداد در کمک به ترویج ازدواج است و در کنار آن خدمات مشاوره ای با هدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به مددجویان تحت حمایت ارائه می شود.

وی تصریح کرد: خیران ونیکوکاران می توانند جهت مشارکت در تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند با ستاد جهیزیه کمیته امداد استان همکاری نموده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

گفتنی است: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ۸۰۰ کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان با هزینه ۱۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.