سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

جشنواره کتاب آرایی دینی در قم برگزار می‌شود

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری جشنواره کتاب آرایی دینی در فرهنگ و تمدن اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حسنی رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: جشنواره کتاب آرایی دینی در فرهنگ و تمدن اسلامی طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در قم برگزار می‌شود.
 
وی افزود:  چهارشنبه ارائه مقالات منتخب صورت می‌گیرد و روز پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه مهم‌ترین ابزار فرهنگی کتاب است، افزود: کتاب، رسانه اصلی میان نخبگان‏، علما و کسانی است که این فرهنگ را نسل به نسل منتقل می‌کند.
 
حسنی گفت: در سایه کتاب آرایی، هنرهایی همچون تذهیب و خوش نویسی رشد کرده‌اند و همه افراد و صنوف و ملل به گونه‌ای با هنر کتاب آرایی در ارتباط هستند.

عضو شورای سیاست گذاری دومین همایش پژوهش و کاربردی هنر و تبلیغ عنوان کرد: مجموعه مقالات بسیار خوبی به جشنواره کتاب آرایی دینی ارسال شده که امید داریم بتوانیم بنیان‌های یک نظریه در حوزه کتاب آرایی دینی را سیاست گذاری کنیم.
 
گفتنی است جشنواره کتاب آرایی دینی در فرهنگ و تمدن اسلامی از سری همایش‌های پژوهش و کاربردی هنر و تبلیغ است که به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.
 
   انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.