سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۷۵ موافقت اصولی سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از صدور ۷۵ موافقت اصولی سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،مرتضی آبدارمدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی   ضمن اعلام این خبر، گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری موفق به اخذ موافقت اصولی در سال ۹۸ در حال طی مراحل اخذ مجوز اجرا هستند.

او به اشتغال مستقیم پیش‌بینی‌شده درنتیجه اجرای این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: بر اساس پروژه‌های ارائه‌شده سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه گردشگری استان فرصت شغلی به میزان ۲۱۳۲ نفر در راستای پیشبرد اهداف این پروژه‌ها، ایجاد خواهد شد.

او افزود: در میان پروژه‌های موفق به اخذ موافقت اصولی طی سال جاری، ۱۰ پروژه به احداث هتل‌های چهار ستاره، سه ستاره، دوستاره و هتل‌آپارتمان در سطح استان در راستای توسعه و تقویت ظرفیت‌های گردشگری استان اختصاص‌یافته است.

آبدار در ادامه در خصوص پروژه‌هایی که موفق به کسب مجوز ایجادشده‌اند، گفت: بررسی‌ها و مطالعات تخصصی از عوامل مهم انتخاب گزیده‌ای طرح‌های ارائه‌شده به‌منظور اخذ مجوز و اجرا است در همین راستا طی سال جاری، هفت فقره مجوز ایجاد در شهرستان‌های "آذرشهر، تبریز، جلفا، سراب، کلیبر، میانه و هریس" صادر شده است.

او در خاتمه به میزان سرمایه‌گذاری پروژه‌های گردشگری استان اشاره کرد و گفت: حجم کل سرمایه‌گذاری پروژه‌های گردشگری آذربایجان شرقی در سال ۹۸ مبلغی بالغ‌بر ۶۴۷ میلیارد و ۲۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.