تیموری گفت:بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه سفر هموطنان از سوی فعالان گردشگری به مردم و گردشگران برای لغو سفرها بازگردانده شد.

به‌گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی با اعلام بازگرداندن بیش از۷۰۰ میلیارد ریال هزینه سفر به هموطنان گفت:در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با همکاری و همراهی مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری تاکنون بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال از وجوه پرداختی توسط مردم و گردشگران، حسب درخواست آنان برای لغو سفر‌های خود، برگردانده شده است.

وی ضمن تشکر از همکاری خانواده صنعت گردشگری کشور از هموطنان عزیز و گردشگران  درخواست کرد، شرایط اقتصادی خاص فعالان گردشگری را  در مقطع فعلی مدنظر قرار داده و در صورت امکان به جای اخذ نقدی وجوه خود، سفر را به زمان مناسب‌تری موکول کنند.

معاون گردشگری خاطرنشان کرد: تاسیسات گردشگری با رعایت اخلاق حرفه‌ای، دستور‌العمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را با دقت و جدیت عمل کنند.

وی همراهی لازم با مردم و مسئولان کشور را برای عبور از مقطع حساس فعلی  لازم و ضروری دانست.

تیموری در پایان سازو‌کار ملی اعلام شده از جمله استمهال تسهیلات بانکی، مالیات، حق بیمه کارفرمایی و همچنین قبوض حامل‌های انرژی فعالان و تاسیسات گردشگری از جمله حوزه گردشگری را برای گذر از شرایط حساس فعلی کشور موثر  دانست و اظهار کرد: به زودی با تکمیل این ساز و کار ملی، مسیر عبور از بحران شیوع ویروس کرونا ترسیم می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.