سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تاکید بر ضرورت پیشگیری از صنعتی شدن مواد مخدر در جامعه

فرماندار شهرستان بستان آباد نسبت به صنعتی شدن مواد مخدر در جامعه هشداروبرضرورت پیشگیری از آن تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بدر شکوهی درجلسه کمیته مبارزه با موادمخدر شهرستان بستان آباد با اشاره به اینکه در بحث مبارزه با مواد مخدر ، پیشگیری و فرهنگ سازی اولویت اصلی است گفت: در خصوص فرهنگ سازی وپیشگیری از شیوع وتوسعه مواد مخدر در جامعه آموزش و پرورش مهمترین وکلیدی ترین نقش را دارد.

شکوهی افزود: باید از همان ابتدای ورود جوانان به اجتماع که از طریق مدارس وسیستم آموزش وپرورش است آنها را با خطرات وتهدیدهای مواد مخدر و راههای مقابله با آن آشنا کنیم تا آینده جامعه وجوانان در برابر این بلای خامان سوز بیمه شود.

 بدر شکوهی در ادامه به نقش وجایگاه ویژه نهاد ها و انجمن های مردم نهاد در بحث مقابله با مواد مخدر پرداخت و افزود: NGOها ، ثمن ها و انجمن های مردم نهاد در کنار دستگاههای آموزشی وفرهنگی از جمله دانشگاهها ومساجد می توانند در تحقق جامعه پاک وایمن در برابر مواد مخدر نقش مهمی را ایفا نمایند بنابراین باید از ظرفیت این نهادها نیز بخوبی بهره برداری نماییم.

فرماندار بستان آباد یکی از موارد مهم در بحث مبارزه با مواد مخدر را توجه به اشتغال معتادان بعد از ترک مواد مخدر برشمرد وگفت:  تلاش میکنیم با راه اندازی کارگاههای تولیدی با حمایت خیرین ودستگاههای دولتی در کمپ ها یا شهرک های صنعتی اشتغال افرادیکه مواد مخدرراکنار میگذارند را تامین نماییم.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.