فرمانده انتظامی شهرستان بناب از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: در این طرح 27 معتاد تابلو و 36 توزیع‌کننده موادمخدر دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛الهوردیان گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: برای ارتقاء امنیت اجتماعی، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان و یگان‌های انتظامی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز را در سطح شهرستان اجراء کردند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح در مجموع تعداد 63 نفر از معتادان تابلو و پرخطر جمع‌آوری شد که از این تعداد 36 نفر از توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر تحویل مراجع قضائی و تعداد 27 معتاد پرخطر از سطح شهر و همچنین پارک‌های سطح شهرستان جمع‌آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

الهوردیان افزود: طی هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی برای اجرای این طرح در بازرسی از منازل و وسائل همراه آنها 18 کیلو و 162 گرم انواع موادمخدر نیز کشف شد، همچنین مواد کشف شده شامل شیشه، هرویین، گراس، تریاک و سوخته تریاک است.

فرمانده انتظامی بناب با اشاره به اینکه اکثریت سرقت‌های اماکن خصوصی توسط معتادان انجام می‌گیرد، گفت: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیتی ادامه خواهد داشت چون این طرح‌ها و دستگیری معتادان و توزیع‌کنندگان موجب کاهش بسیاری از جرائم می‌شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.