سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار صالحین و پارسه باز هم لغو شد/ بی‌پولی بلای جان تیم ترکاشوند!

بازیکنان تیم والیبال صالحین ورامین به دلیل عملی نشدن وعده‌های مسئولان تیم در دیدار با پارسه حاضر نشدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال صالحین ورامین در آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ، باید به مصاف تیم پارسه تهران می‌رفت.
اعضای تیم صالحین ورامین در حالی که به تهران آمده بودند و در هتل محل اقامتشان مستقر بودند اما به دلیل عدم دریافت مطالباتی که پیش از این از سوی مسئولان قول داده شده بود به بازیکنان این تیم پرداخت شود ، از حضور در دیدار هفته دوازدهم خود سرباز زدند و به سالن نیامدند.

این در حالی است که تیم والیبال صالحین ورامین در هفته نخست لیگ برتر والیبال هم مقابل همین پارسه به میدان نرفته بود. در آن زمان به دلیل عدم تسویه حساب مالی باشگاه با فدراسیون والیبال اجازه بازی این تیم داده نشده بود.

به نظر می‌رسد تیم والیبال صالحین ورامین در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال به سرنوشت تیم شهرداری زاهدان در فصل قبل دچار خواهد شد و در نیمه فصل از لیگ کناره گیری کند.

مشکلات مالی تیم صالحین ورامین از ابتدای فصل وجود داشت و با وجود وعده‌های مسئولان شهر ورامین این مشکلات مرتفع نشد و به نظر می‌رسد حضور این تیم در ادامه لیگ منتفی باشد.

گفتنی است بر اساس آیین نامه لیگ برتر والیبال تیمی که در دو مسابقه با باخت فنی مواجه شود از ادامه مسابقات حذف خواهد شد و صالحین ورامین دیگر اجازه حضور در مسابقات را ندارد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.