سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

پایان هفته نخست لیگ تیراندازی بانوان گیلان

هفته اول رقابت های چهارمین دوره لیگ تیراندازی بانوان گیلان با 2 بازی و حضور ۲۴ تیرانداز در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛  دبیر هیات تیراندازی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در بازی اول، تیم تفنگ و تپانچه شاخه نبات رشت در مقابل تیم تفنگ و تپانچه هدف تالش به رقابت پرداختند که در 2 رشته تفنگ و تپانچه تیم شاخه نبات به پیروزی رسید.

مانی زرشکی افزود: در بازی دوم نیز تیم های دهکده المپیک و مارلیک رقابت کردند که در این مسابقه، در 2 رشته تفنگ و تپانچه تیم دهکده المپیک پیروز شد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته نخست این رقابت ها معصومه عسکری، بازیکن تیم شاخه نبات با کسب رکورد ۳۸۲ امتیاز مقام نخست بخش انفرادی رشته تفنگ بادی را از آن خود کرد.

دبیر هیات تیراندازی گیلان گفت: همچنین هدیه نوروزی از تیم دهکده المپیک با رکورد ۳۶۸ امتیاز و عالیه اصغری از تیم شاخه نبات با کورد ۳۵۹ امتیاز به ترتیب رتبه دوم و سوم بخش انفرادی تفنگ بادی را کسب کردند.

زرشکی افزود: در بخش انفرادی رشته تپانچه بادی نیز زینب طوماری از تیم شاخه نبات با کسب رکورد ۳۷۵ امتیاز اول شد و فائزه نصیرزاده با رکورد ۳۵۴ امتیاز از تیم مارلیک و سحر دلدار با رکورد ۳۵۱ امتیاز از تیم دهکده المپیک به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

هفته دوم این رقابت ها جمعه ۱۰ دی ماه در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت برگزار می شود.



انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.