سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیرانشهر؛

بررسی مشکلات شهرک صنعتی پیرانشهر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: آبان ماه امسال، مشکلات شهرک صنعتی پیرانشهر و کارگاه های تولیدی بدون مجوز این شهرستان بررسی شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رسول نامجو با اشاره به عملکرد آبان ماه این اداره اظهار داشت: در این رابطه ضمن تأیید سوخت واحدهای تولیدی از طریق سایت تجارت آسان، مشکلات شهرک صنعتی پیرانشهر و کارگاه های صنفی تولیدی بدون مجوز بررسی شد.

وی از بازرسی 155 واحد غیرصنفی در ماه گذشته در شهرستان پیرانشهر خبر داد و گفت: در این باره 10 پرونده به ارزش 27 میلیون و 302 هزار و 500 ریال تشکیل شد.

نامجو با اشاره به بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی و آرد و نان این شهرستان بیان کرد: در آبان ماه در مجموع 375 مورد بازرسی با 24 پرونده به ارزش 31 میلیون و 287 هزار و 900 ریال تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر به بیان عملکرد بخش واحد بازرسی و نظارت این شهرستان پرداخت و تصریح کرد: در ماه گذشته 33 فقره پروانه کسب عادی صادر و هشت پروانه نیز تمدید شد.

وی تعداد واحدهای شناسایی بدون پروانه را 91 مورد عنوان کرد و گفت: تعداد واحدهای پلمپ شده نیز 39 مورد بوده است.

نامجو اظهار داشت: در آبان ماه، شش کارت بازرگانی تمدید و 16 کارت پیله وری صادر شده و ضمن توزیع 20 کارت مبادلات مرزنشینی، 30 کارت نیز فعالسازی شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.