سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

حرف های تفرقه انگیز نوعی خیانت به اسلام

امام جماعت مسجد محمد مصطفی شهرک دولت آباد شهر کرمانشاه معتقد است بیان حرف های تفرقه انگیز از سوی اهل تشیع و اهل تسنن، نوعی خیانت به اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ماموستا ملا اسامه مرادی اختلاف‌ها، تندروی‌ها و افراطی‌گری ها را به ضرر مسلمانان دانست و اظهار کرد: مسلمانان، با اتحاد و همدلی می توانند اسلام را به اهداف والای آن برسانند.

مرادی وحدت را لازمه دستیابی مسلمانان به اقتدار برشمرد و افزود: در دین مبین اسلام «وحدت» همواره مورد تاکید است و خداوند در قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) و دیگر ائمه اطهار (ع) همواره بر ایجاد وحدت میان مسلمانان تاکید کرده اند.

وی ایجاد جامعه آرمانی را نیز یکی دیگر از موارد مورد تاکید در دین مبین اسلام دانست و افزود: رسیدن به این جامعه آرمانی تنها در سایه وحدت مسلمانان امکان‌پذیر خواهد بود.

مرادی تصریح کرد: امروز اقتدار ایران در منطقه خاورمیانه و حتی در دنیا بواسطه وحدت میان شیعه و سنی بوجود آمده است چرا که در ایران اسلامی شیعه و سنی در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند.

وی با تاکید بر اینکه اهل تسنن در ایران اسلامی خود را شهروند درجه دو نمیدانند، گفت: اهل تسنن همواره انقلاب را از خود دانسته و در راه آن شهید نیز داده‌اند.

انتهای پیام/ح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کریمیان
۱۱:۱۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۵
این فاصله طبقاتیست که تفرقه به وجودمیاورداین تقسیم ناعادلانه درآمدهای ملیست که نامش بیت المال شده تفرقه به وجودمیاورد