سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رای های انضباطی دسته دو فوتبال صادر شد

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های لیگ دسته دوم صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار تیم های کارا شیراز و کاسپین قزوین برگزار شد و از سوی عبدالرضا سلیمی- مربی تیم کارا شیراز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*مسابقه تیم های سردار بوکان و شاهین ماهشهر برگزار شد. تیم سردار بوکان به خاطر فحاشی تماشاگرانش به داوران و تیم مقابل به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حامد پور عمرانی- بازیکن تیم شاهین ماهشهر به دلیل رفتار غیر روزشی و پرتاب بطری آب به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و باید 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

ناصر رضایی- بازیکن تیم شاهین ماهشهر نیز به دلیل رفتار غیر روزشی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی همچنین باید 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*مسابقه تیم های شهرداری همدان و پاس همدان برگزار شد و از سوی مهدی پاریار کهوند- تدارکات تیم شهرداری همدان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری صورت گرفت که در نهایت منجر به اخراجش شد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

همچنین تیم شهرداری همدان به دلیل رفتار غیر روزشی تماشاگران و برهم زدن نظم مسابقه باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*بازی تیم های شهرداری تبریز و نیروی زمینی تهران برگزار شد و از سوی محمدرضا رایج- سرپرست تیم نیروی زمینی تهران اعتراض مکرر به داور رخ داد که منجر به اخراجش شد. وی به تذکر کتبی و جریمه تقدی 5 میلیون ریالی محکوم شد.

شیرزاد فرید- بازیکن تیم شهرداری تبریز نیز به دلیل درگیری با بازیکن حریف از بازی اخراج شد  که به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*رقابت تیم های سپهر نقش جهان و قشقایی شیراز برگزار و از سوی علی دوران- سرمربی تیم قشقایی شیراز اعتراض شدید به داوران و اهانت به آنها که منجر به اخراجش شد. وی یک جلسه از همراخی تیم خود و به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*علی زواره ای- مربی تیم نفت امیدیه به خاطر حمله ور شدن به داور و اعتراض به نحو قضاوت در دیدار تیمش برابر فولاد نوین اهواز به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود وپرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*تیم شهرداری کاشان به خاطر فحاشی تماشاگرانش و پرتاب سنگ به داور بازی باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*مسابقه تیم های شهرداری ماهشهر و نفت نوین آبادان برگزار و از سوی فریدون جمی- سرپرست تیم نفت نوین آبادان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و فحاشی صورت گرفت که در نهایت منجر به اخراجش از بازی شد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

بهمن مالکی-بازیکن تیم نفت نوین آبادان به دلیل حمله ور شد به داور و استفاده از الفاظ رکیک به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.