سایر زبان ها

سایر بخش‌ها

با اتوبوس به ترکمنستان رفتیم و برگشتیم

رستمیان: هیچکس از قهرمانی ملی پوشان جوجیتسو حمایت نکرد

رئیس انجمن جوجیتسو کشور گفت: باتوجه به عملکرد خوب تیم ملی جوجیتسوی کشور هیچ نهادی از پیروزی ملی پوشان این رشته حمایت نکرد.

محمد حسن رستمیان در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد ملی پوشان جوجیتسوی کشور و پشتیبانی نکردن فدراسیون اظهار کرد: تیم ملی جوجیتسو با وجود درخشش در مسابقات کره جنوبی و ویتنام از سوی فدراسیون ورزشهای رزمی به هیچ وجه حمایت نشد و در واقع موفقیت ورزشکاران ما در نطفه خفه شد.

وی افزود: سه ماه قبل با وجود آمادگی تمام نفرات تیم ملی جوجیتسو، به دلیل بی اخلاقی مسئولان فدراسیون ورزش های رزمی و پشتیبانی نکردن مسئولان، مجوز حضور ورزشکاران ما در مسابقات با تاخیر صادر شد و بنابراین نتوانستیم در مسابقات جهانی حضور یابیم و مسابقات آسیایی را ترجیح دادیم . دراین راستا هیچ کسی به ما کمک نکرد و حتی کمترین هزینه ها را هم خودمان پرداخت کردیم، حتی وعده های صبحانه ، ناهار و شام جوجیتسوکاران را خودمان پرداخت کردیم.

رستمیان با انتقاد شدید از بی مهری مسئولان فدراسیون ورزش های رزمی تصریح کرد: دریغ از یک حمایت ساده، هر چند ذکر این موضوع تاسف آور است اما با قاطعیت اعلام می کنم تاکنون برای افتخار آفرینی ورزشکاران این رشته و اعتلای پرچم کشورم از جیب هزینه کرده ام.

رئیس انجمن جوجیتسوی کشور با اشاره به اینکه این تیم با اتوبوس مسیر رفت و برگشت به ترکمنستان برای شرکت در مسابقات آسیایی را طی کرده است، گفت: تیم جوجیتسو با اتوبوس به مسابقات آسیایی ترکمنستان رفته و پس از کسب موفقیت با اتوبوس به کشور بازگشته است و مسئولان باید کمی به خود بیایند. شما می دانید همه کشورها خصوصا کشورهای حاشیه خلیج فارس با هواپیمای چارتر به مسابقات آمده بودند اما ورزشکاران تیم ما با اتوبوس در این مسابقات حاضر شدند.

وی اضافه کرد: انتظارم از مسئولان معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون ورزشهای رزمی این است که  باتوجه به اینکه این رشته در بازیهای آسیایی اندونزی حضور دارد از بازیکنان جوجیتسو در راستای افتخار آفرینی برای عزتمندی ایران اسلامی در آوردگاههای بین المللی بیشتر و بهتر حمایت کنند.

رستمیان یادآور شد: امیدوارم که مسئولان حمایت از قهرمانان ورزشی جوجیتسو را به عنوان رشته ای مدال آور در دستور کار خود قرار دهند و بازیکنان نیز در راستای اهتزاز پرچم ایران در جهان تلاش کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.