سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی دروازه بان های تیم سیاه جامگان:

همامی در نیم فصل به سیاه جامگان می آید

نخودیان گفت: مسعود همامی دروازه بان اسبق سپاهان و پرسپولیس پس از رفع مشکلات خود با باشگاه تراکتورسازی برای نیم فصل با تیم ما قرارداد می بندد.

حسین نخودیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد وضعیت مسعود همامی در تیم سیاه جامگان بیان کرد: با توجه به صحبت هایی که از قبل با مسعود همامی دروازه بان فصل گذشته تراکتورسازی برای حضور در تیم سیاه جامگان در ادامه فصل انجام شده بود، وی روز گذشته برای نخستین بار در تمرینات ما حاضر شد.

وی ادامه داد: باید حضور این دروازه بان در سیاه جامگان را قطعی دانست. همامی برای نیم فصل لیگ شانزدهم با ما قرارداد می بندد. این بازیکن به دنبال رفع مشکلات خود با تراکتورسازی است. پس از رفع این موانع وی می تواند قراردادش را در هیئت فوتبال خراسان رضوی به ثبت برساند.

مربی دروازه بان های تیم فوتبال سیاه جامگان درباره این که پس از جذب همامی کدام دروازه بان از این تیم مشهدی جدا می شود، تصریح کرد: پس از جدایی آندره نازاریو، سیاه جامگان 2 دروازه بان در اختیار داشت. بنابراین جذب همامی سبب نمی شود که مرتضی قدیمی پور و محمد ناصری از فهرست ما خارج شوند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.