سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بیمارستان بهنیا برای حوادث جاده ای پاسخگو نیست

امکانات بیمارستان بهنیا تیران برای حوادث جاده ای پاسخگو نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امام جمعه موقت تیران گفت: شهرستان تیران و کرون در محور اصلی و اتصالی بین استانی و پر تردد استان اصفهان قرار گرفته که آمار تصادفات بالایی نیز دارد.

حجت الاسلام کریم امامی افزود: رسیدگی به تصادفات جاده ای این شهرستان نیازمند بیمارستان تخصصی و با امکانات ویژه است تا اینکه تلفات ناشی از تصادفات افزایش پیدا نکند و منجر به فوت مصدومان نشود.

وی ادامه داد: به دلیل وجود نداشتن بیمارستان تخصصی با امکانات و تجهیزات لازم در شهرستان تیران و کرون باید مصدومان حوادث جاده ای به بیمارستان های شهرستان مجاور و یا بیمارستان مرکز استان اعزام شوند که این موضوع فرصت را برای رسیدگی به مصدومان خاص از بین می برد.

امام جمعه موقت تیران با اشاره به اینکه شهرستان تیران و کرون نیازمند بیمارستان تخصصی است، تصریح کرد: این بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات به بیماران شهرستان خدمات و منفعت آن به عموم مردم نیز می رسد که مسئولان وزارت بهداشت درمان به این خواسته عمومی توجه کنند.

حجت الاسلام کریم امامی با اشاره به خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان گفت: وزارت بهداشت و درمان در دولت یازدهم خدمات خوبی در حوزه بهداشت و درمان ارائه کرده که امیدواریم تاسیس بیمارستان شهرستان تیران و کرون نیز در دستور کار قرار گیرد.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.