سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

كرمانشاه یكی از قطب های كشاورزی كشور

استاندار کرمانشاه گفت:استان كرمانشاه یكی از قطب های كشاورزی كشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دکتر رازانی استاندار کرمانشاه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه که با حضور سید حسین میرشجاعیان معاون وزیر اقتصاد و دارایی، محمدرضا فیاض معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار کرمانشاه، سفرای هندوستان و افغانستان، رایزن اقتصادی پاکستان، نمایندگان اتاق های بازرگانی بغداد، دیالی و سلیمانیه عراق همچنین مسئولین سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه و جمعی از فعالین اقتصادی کشورهای خارجی، در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شدگفت: استان کرمانشاه یکی از قطب های کشاورزی کشور است.

رازانی افزود: استان کرمانشاه با تولید محصولات متنوع کشاورزی همچون غلات، صنایع غذایی، دام و طیور، شیلات و... یکی از قطب های کشاورزی کشور است.

رازانی با بیان اینکه ۶ درصد اراضی کشور در استان کرمانشاه قرار دارد خاطرنشان کرد: کرمانشاه در طی تاریخ به عنوان مرکزیت غرب کشور همواره محصولات کشاورزی را به استان های همجوار و حتی کردستان عراق صادر نموده و نقش موثری در تامین نیاز غذایی جامعه داشته است.

استاندار کرمانشاه تصریح نمود: موقعیت خوب مرزی یکی از فرصت ها برای استان است و ۵۰درصد تبادلات تجاری کشور با عراق از مرز کرمانشاه انجام می شود.

در ادامه کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: بخش کشاورزی استان ظرفیت و رشد خوبی داشته و دارای استانی با اقلیم ۴فصل و کشاورزانی متبحر با تولید محصولات کشاورزی با کیفیت هستیم.

در این نمایشگاه سه روزه در قالب 70 غرفه توانمندیهای تولیدی و صادراتی استان در بخش های صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع کشاورزی، صنایع شیمیایی، صنایع دستی، صنایع ساختمانی و فولاد و ... به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، قطب ، کشور ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.