سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

چای زنجبیل لیمو به کاهش وزن کمک می‌کند

یک کارشناس تغذیه گفت: ریشه‌ی زنجیبل، نه تنها برای عطر و طعم متمایز‌اش ارزشمند است بلکه یک سم زدا و عامل کاهش وزن موثر نیز می‌باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شیرمستی  گفت:خواص کاهش وزن ترکیب شده از زنجبیل لیمو، باعث می‌شود که چای زنجبیل لیمو به یک نوشیدنی مهم در میان افرادی که تمایل به کاهش وزن دارند، تبدیل شود.

کارشناس تغذیه گفت زنجبیل لیمو برای جلوگیری از تجمع چربی، به خصوص در اطراف ناحیه‌ی شکم، مفید است و همچنین مانع جذب چربی توسط بدن می‌شود. چای زنجبیل لیمو، به شیوه‌ای مشابه اکثر چربی سوزها عمل می‌کند. این چای به بدن کمک می‌کند تا چربی اضافه را بسوزاند، متابولیسم را افزایش می‌دهد و هضم را بهبود می‌بخشد.

وی گفت: ایندومتاسین موجود در زنجبیل به کاهش التهاب و پاکسازی سیستم بدن کمک می‌کند. التهاب، نشانه‌ای از تجمع سموم مضر در بدن است. هنگامیکه سموم بیش از حد در بدن وجود داشته باشد، کبد سخت‌تر کار می کند تا آنها را از بدن بیرون کند.

شیرمستی با اشاره به اینکه زنجبیل و لیمو، هر دو دارای ترکیبات ضدالتهابی قدرتمند هستند و در کنار یکدیگر، سدی محکم در برابر تمام انواع عفونت‌های باکتریایی و ویروسی می‌سازند. چای زنجبیل لیمو با کشتن ویروس‌ها و باکتری‌ها به پاکسازی سیستم و جلوگیری از التهاب کمک می‌کند.

علاوه بر این، توانایی چای زنجبیل لیمو برای تقویت گوارش و به حداقل رساندن جذب چربی نیز به کاهش عفونت در اندام‌ها کمک می‌کند.

وی افزود: چای زنجبیل لیمو، نه تنها در کمک به از دست دادن وزن اضافه مؤثر است بلکه می‌تواند به شما کمک کند که وزن فعلی‌تان را حفظ کنید. مواد بیو اکتیو خاص موجود در لیمو به جلوگیری از افزایش وزن کمک می‌کنند.


انتهای پیام/پ




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.