سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

تاکنون هیچگونه فعالیت تروریستی در داخل کشور نداشته‌ایم

وزیر کشور گفت: تاکنون هیچگونه فعالیت تروریستی در داخل کشور نداشته ایم و ما رصد مستمر بر مناطق مرزی داریم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه کنفرانس امنیتی تهران و در جمع خبرنگاران درباره اظهارات نخست وزیر انگلستان اظهار کرد: دولت انگلستان و هم پیمانانش از اینگونه حرفها زیاد می‌زنند که نشان دهنده این است که تروریست‌ها در عراق و سوریه شکست خوردند و تنها دلیل گفتن این گونه صبحتها روحیه دادن به تروریستها است.
 
وی ادامه داد :انگستان برای اینکه بتواند هم پیمانان خود را در منطقه تقویت کند و به آنها روحیه دهد اینگونه مسائل را مطرح می‌کند.
 
وزیر کشور گفت: تاکنون 37 سال از عمر انقلاب می‌گذرد و در این 37 سال کشورهای غربی از اینگونه صحبت‌ها و تهدیدها کم نداشتند اما آنچه مهم است اراده مردم منطقه است چرا که آنها می‌خواهند تا استقلال خود را حفظ کنند و به همین به نیروهای مداخله گر جواب رد دادند و انشاله با اتحاد و وحدت کامل می‌توانند اهداف خود که همان امنیت و پیشرفت است را عملی کنند.
 
وی درباره این موضوع که تا کنون در کشور عملیات تروریستی صورت گرفته است ،بیان داشت: تا کنون  هیچگونه فعالیت تروریستی در کشور انجام نشده واین نشان‌دهنده مدیریت قوی ایران هم در مناطق مرزی و هم در جوار مرزهاست، با برنامه ریزی صورت گرفته رصد مستمر بر این مناطق داریم و اجازه نخواهیم داد تعرضی به کشور صورت بگیرد.
 
 وزیر کشور درباره بحران‌هایی که امروزه منطقه در گیر آن است، اظهار داشت: بحران منطقه بحث افراطی‌گری و تروریست است که متاسفانه فقر و جهل و مداخله بیگانگان موجب بروز آن شده است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تاریخ هیچگاه وقایع این روزهای منطقه را فراموش نخواهد کرد که مردمان ما درس بزرگی را به متجاوزین می‌دهند و هم این روزها در یادها و خاطره‌ها خواهد ماند که چه دولتهایی این مصیبت‌ها را بوجود آوردند.

انتهای پیام/
 
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.