سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

اولین همایش ملی «اشتغال دانش بنیان» در کردستان برگزارمی شود

اولین همایش ملی «اشتغال دانش بنیان» با حمایت مؤثر سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی، توسط سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان کردستان در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوانازسنندج،مدیر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: این همایش بارویکردجلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه‌ای، تعامل با انجمن‌های ملی مرتبط و دعوت از صاحب نظران برجسته و افزایش خودباوری علمی در کشور، تمرکز بر مسائل و چالش‌های روز، طراحی محتوای علمی و کاربردی برگزارمی شود.

مجید آوج، گفت:این همایش با هدف بسترسازی زمينه‌های پژوهشی در حوزه كارآفرينی، ارزش آفرينی و خلق ثروت برای جامعه و مردم،آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای پژوهشی در حوزه اشتغال دانش بنیان، فراهم‌سازي بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربيات پژوهشگران، دستيابی به راهبردها و راهكارهای توسعه كارآفريني و کسب و کار برگزارمی شود.

وی گفت: علاقه‌مندان و صاحب نظران می توانندبا ارسال يافته‌های علمی و پژوهشی و ایده‌های کسب و کار نوآورانه و فناورانه خود تا 10 بهمن ماه در برگزاری هر چه بهتر این رویداد، مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.