سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه های تیرانداز المپیکی از وضعیت موجود

نوروزیان، تیرانداز المپیکی کشورمان گفت: مشکلات مالی فدراسیون تیراندازان را در شرایط سختی قرار داده است.

پوریا نوروزیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت حضورش در تیم ملی تیراندازی بیان کرد:در مسابقات قهرمانی آسیا انتظار داشتم مدال بگیرم اما شرایط آن گونه که می خواستم پیش نرفت و به فینال صعود نکردم. همه عوامل در نتیجه نگرفتن تیم ملی تاثیر گذار بود، حتی تیراندازانی که از آنها انتظار کسب مدال می رفت نمایش چندان مطلوبی نداشتند.

وی افزود: تیم ملی تیراندازی در شرایط مساعدی نیست، ما برای این رقابت ها تنها یک ماه اردو برگزار کردیم در گذشته ملی پوشان مشکل فشنگ  داشتند اما اکنون کمبود ساچمه نیز به مشکلات ما اضافه شد. در تمرینات از ساچمه های متفرقه و درجه 2 استفاده می کردیم این مسائل در کیفیت مسابقات تیراندازان تاثیر به سزایی داشت.

نوروزیان در ادامه عنوان کرد: تیراندازان حتی از نظر مالی نیز در شرایط مساعدی نیستند حقوقی که فدراسیون به ورزشکاران می دهد در مقابل هزینه هایی که تیراندزان می کنند بسیار ناچیز است. مسئولان فدراسیون پیش از هر چیزی باید به فکر سلامت جسمی ورزشکاران باشند وشرایط آنها را برای حضور در مسابقات فراهم کنند.

تیرانداز المپیکی ایران گفت: آسیب دیدگی از ناحیه دست راستم دارم و برای درمان باید مدتی تیراندازی را کنار بگذارم. هزینه های درمان بسیار زیاد است و خودم باید هزینه ها را پرداخت کنم متاسفانه دراین زمینه به تیراندازان کمکی نمی شود اگر درمان نکنم باید با همین درد تمرین کنم.

نوروزیان تصریح کرد: ملی پوشان همه شرایط را به خاطر عرق و تعصب به کشورشان تحمل می کنند اما انتظار دارند مشکلات آنها هم در نظر گرفته شود و پشتوانه ای برای آینده شان داشته باشند.اما متاسفانه این گونه نیست و تیراندزان با دیدن این شرایط دلسرد می شوند.

وی افزود: من بعد از المپیک فراموش شدم مسولان فقط زمان المپیک به ورزشکاران توجه نشان می دهند اما پس از اینکه این مسابقات تمام می شود ورزشکاران را به حال خود رها می کنند تا المپیک بعدی آغاز شود.

وی درباره نبود لازلو سوچسکو در کنار تیم ملی و تاثیر آن در عملکرد تیراندازان گفت:لازلو از مربیان بزرگ تیراندازی در دنیا است و نزدیک به 7 سال در کنار ملی پوشان بود. خداحافظی او از تیم ملی شوک بزرگی برای ملی پوشان بود اما باید با شرایط بپذیریم و با مربی جدید تیم ملی کار کنیم.

لازلو زمانی که تیم ملی با مشکل فشنگ رو به رو بود تلاش زیادی کرد تا تمرین تیراندازان بدون مهمات نباشد امیدوارم شرایط برای حضور لازلو در کنار تیم ملی دوباره فراهم شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.