سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برکناری مدیر شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه مشهد

مدیر شرکت هواپیمایی آتا مستقر در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به دلیل سوء مدیریت، عدم پاسخگویی و سرگردانی بیش از 22 ساعته مسافران این شرکت، برکنار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز شماره 5212 این شرکت که قرار بود در ساعت 20:20 روزجمعه از مشهد به مقصد تهران انجام شود، در موعد مقرر انجام نشد.

محمد باقر قاسم زاده گفت:پس از سرگردانی و معطلی بسیار مسافران این شرکت در فرودگاه مشهد، این پرواز ساعت 19 دیشب باطل شد و مسافران آن با پیگیری های اداره کل فرودگاه های استان توسط سایر پروازها به مقصد اعزام شدند .

وی گفت: در این میان حضور نیافتن رئیس این شرکت هواپیمایی در فرودگاه مشهد و عدم پاسخگویی مناسب و صحیح به مردم منجر به بروز تنش و مشکل در فرودگاه مشهد شد.

مدیر کل فرودگاه ههای خراسان رضوی افزود: به دلیل سوء مدیریت و سوء رفتار رئیس این شرکت از ادامه کار وی در فرودگاه مشهد جلوگیری شد.

قاسم زاده اظهار کرد: روسای شرکت های هواپیمایی باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و فرودگاه مشهد نسبت به عملکرد شرکت ها در تکریم مسافران و پاسخگویی به آنان حساس است و بر این امر نظارت دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.