سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

دانش آموزان ریگانی همیار برق می شوند

در طرح همیاران برق دانش‌آموزان ریگانی راه‌کارهای مدیریت مصرف برق را فرا میگیرند تا در جامعه رواج دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین کرامتی‌‌پور مدیر امور برق شهرستان ریگان گفت: در این گردهمایی آموزشی همیاران برق راه‌کارهای مدیریت مصرف برق در ادارات، منازل و ضرورت فرهنگ‌سازی از مدارس تبیین شد.

وی با بیان اینکه طرح همیار انرژی برق با حضور مدیران و دانش‌آموزان مدارس ریگانی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در مرحله اول در این گردهمایی بیش از یک‌هزار و 700 دانش‌آموز راه‌کارهای مدیریت مصرف برق را فرا گرفتند تا در جامعه رواج دهند.

کرامتی‌پور عنوان کرد: با استفاده از همین ظرفیت‌ها و فرهنگ‌سازی‌ها مدیریت مصرف برق مانع از اعمال خاموشی به مشترکان ریگانی در تابستان گذشته شدیم.

وی از اجرای طرح همیار انرژی دانش‌آموزی در مدارس شهرستان خبر داد و بیان داشت: این طرح با هدف آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مدیریت مصرف انرژی، بهینه‌سازی و بهره‌وری مصرف سوخت و انرژی انجام می‌شود.

مدیر امور برق شهرستان ریگان گفت: همچنین آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم و کارکردهای انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر و ... به رشتۀ تحریر در آمده به عنوان پروژه‌ای ترویجی و آموزشی مخاطبان خود را با ابزارهای مختلف فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با مفاهیم انرژی و حفظ محیط زیست آشنا می‌کند.

کرامتی‌پور تاکید کرد: همیار انرژی به دانش‌آموزی اطلاق می‌شود که علاوه بر تلاش برای تحصیل علم و تربیت در مدرسه به صورت داوطلبانه و با هماهنگی مسئولان ذیربط مدرسه به منظور آموزش و فرهنگ‌سازی در خانواده خود دوره‌های لازم را طی می‌کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.