سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری همایش "والدین دانشجویان مجرد" در مشهد

سومین همایش والدین دانشجویان مجرد در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کارشناس خانواده در سلسله جلسات " مسیر خوشبختی"که در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی سجاد برگزار شد، در مورد نقش والدین در ازدواج آسان و به هنگام جوانان افزود: فرزندان باید پیش از سن ازدواج، هنگام سن ازدواج و پس از آن مهارت های زندگی را کسب کنند.
صادقیان با بیان اینکه صحیح ترین ازدواج با تصمیم گیری عاقلانه تحقق می پذیرد ، گفت: انواع تصمیم گیری برای ازدواج شامل تصمیم گیری عجولانه، اجتنابی، اخلاقی، احساسی، مطیعانه وعقلانی است.
او سنت الهی ازدواج را ، بهنگام، آگاهانه آسان و پایدار دانست و در مورد اهداف ازدواج تصریح کرد: رسیدن به آرامش، ایجاد امنیت روانی، علاج وسوسه فکری، برطرف شدن مشکات روحی، ارضای حس محبت کردن ، حفط دین، خروج از خود پرستی و درمان رفاقت های کاذب و افراطی از آثار و نتایج ازدواج است.
این کارشناس خانواده  بر اخلاق، ایمان، شرافت ، اصالت خانوادگی، سن و زیبایی و ظاهر فرد برای ملاک های انتخاب صحیح ازدواج تاکید کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره  تسهیلات جشنواره" مسیر خوشبختی"می توانند به سایت www.nahad.mums.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 38416693 تماس حاصل فرمائید.
انتهای پیام//آ.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.