سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

وحدت رمز پیروزی و بقای امت اسلامی

وحدت رمز پیروزی و بقای امت اسلامی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، فرماندار شهرستان تربت جام در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه با بیان این مطلب افزود : وظیفه هر مسلمان شیعه و سنی است که در برابر دشمن وحدت خود را حفظ کند و عوامل تفرقه را از بین ببرد و از اختلاف با دیگر مسلمانان در دیگر کشور ها و با هر فرقه ای و مذهبی پرهیز کند .
مهندس علی رستمی افزود :دشمن می خواهد با ایجاد تفرقه مسلمان را با دست مسلمان از بین ببرد و ما باید مواظب این مکر باشیم.
او اظهار کرد: وحدت موجود  در بین فرق اسلامی از جمله شیعه و سنی در برابر دشمن باعث تمدن سازی شده و مشت محکی بر دهان دشمنان اسلام است
علی رستمی با دعوت از کلیه مدیران اجرائی و کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان به حضور بیش از پیش در نماز عبادی سیاسی جمعه افزود : اندیشه وحدت از دیدگاه امام خمینی (ره) وسیله و ابزار اصلی نفی سبیل و سلطه غیر مسلمان بر امت اسلامی است و وحدت رمز پیروزی و بقای امت اسلامی است .
فرماندار تربت جام ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم و صمیمی مردم در نماز عبادی سیاسی جمعه اهل تشیع و تسنن افزود : در فضیلت نماز جمعه همین بس که سوره ای در قرآن به این نام آمده و در آنجا با صراحت مؤمنان را به حضور در نماز جمعه دعوت فرموده است.
علی رستمی افزود :  نمازجمعه علاوه بر اهداف عبادی و تربیتی، رویکردی به حکمت ها و مصلحت های اجتماعی هم چون وحدت و همدلی، تعاون و برادری، عدالت و انصاف، و صلح و همزیستی نیز دارد.
انتهای پیام// س ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.