سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

پلمب 17 قهوه خانه متخلف در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از پلمب 17 قهوه خانه سنتی در گچساران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت:در هفته های گذشته افرادی تحت عنوان قهوه خانه سنتی قلیان های غیرمجاز و غیربهداشتی به مشتری های جوان و نوجوان عرضه می کردند.

سرهنگ محمد موسوی افزود: پلیس انتظامی از طریق منابع اطلاعاتی این مکان ها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در چندین عملیات، 17 قلیان سرا را جمع آوری و این مکان ها را که فاقد پروانه فعالیت بودند با مشارکت اداره اماکن پلیس اطلاعات شهرستان گچساران پلمپ کردند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های ذیربط باید نسبت به این موضوع حساس بوده و از ایجاد چنین اماکنی پیشگیری کنند ادامه داد: از آنجا که سیگار و قلیان زمینه ساز اعتیاد است، پلیس شهرستان با دایر کردن چنین مراکزی مخالفت کرده و در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت چنین اماکنی با جدیت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: سرکشی و اشراف اطلاعاتی از مراکز سرگرمی نظیر کلوپ های ورزشی، واحدهای صنفی، سفره خانه و کنترل مداوم مراکز فوق در کاهش ناهنجارهای اجتماعی و اخلاقی تاثیر مثبت داشته و از تبدیل شدن مراکز فوق به محلی برای تجمع ارازل و اوباش و عرضه مواد مخدر پیشگیری خواهد کرد.

سرهنگ موسوی افزود: شهروندان به صورت شبانه روزی می توانند با تلفن 110تماس و تخلفات واحدهای صنفی را اعلام کنند و مطمئن باشند که پلیس در اولین فرصت به خواسته آنان رسیدگی خواهد کرد.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.