سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آیین تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد امام (ره) رابر برگزار شد

آیین تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رابر با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ صبح امروز در مراسمی با حضور ائمه جمعه رابر و بخش هنزاء، فرماندار رابر، نماینده مردم شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی ازمسئولین ادارات شهرستانی و استانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری رابر  از زحمات شیخ منصور بنی اسدی رئیس سابق قدردانی و بعنوان رئیس کمیته امداد هنزاء معرفی و جواد سلندری بعنوان رئیس کمیته امداد امام (ره) رابر معرفی شدند.
 
در این مراسم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان افزود: طی پارسال 2میلیاردو700میلیون تومان برای اشتغالزایی مددجویان رابرهزینه شده است .
 
یحیی صادقی با اشاره به اینکه این نهاد مجموعه ایست با وظایف و اهداف مشخص گفت: مقام معظم رهبری با همه دغدغه های جهانی که تمام دنیا ایشان را رصد می کنند از فقرا غافل نیست.
 وی خاطر نشان کرد: اگر مدیران کمیته امدادامام (ره) به مسائل حاشیه ای و جناح ها وارد شوند از مدار ولایت و فرمایش ولی از کمک رسانی به محرومان خارج شده و بایدجوابگوی حق یتیمان باشند.

وی افزود: اگر اصل را رها و به فرعیات بپردازیم پاسخگو هستیم.

وی اظهار داشت: سیاست کمیته امداد امام (ره) توانمندسازی است که می خواهد با آموزش ، مشاوره و ایجاد شغل با تسهیلات ارزان قیمت خانواده ها را از تحت پوشش نهادهای حمایتی خارج و خودکفا کند.

صادقی با اشاره به اینکه3هزار خانوار در شهرستان رابر تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند تصریح کرد: آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر بیشتر خانوارها را از هم پاشیده وبه سمت وسوی نهادهای حمایتی سوق می دهد.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.