سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

نمایش رادیویی «میهمان» بازگشتی به تاریخ قزوین

رادیو قزوین در نمایش «میهمان» برگی از تاریخ استان را ورق می زند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛بگفته ی حسن اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین نمایش رادیویی «میهمان» بازگشتی به گذشته های دور قزوین و حضور ارتش شوروی و نیروهای متفقین در زمان اشغال قزوین است.

اکبری افزود: دراین نمایش جنگ زدگی، مشکلات اقتصادی، معیشتی، بهداشتی، فقر و بدبختی که گریبانگیر مردم قزوین شده بازگو می شود و در عین حال مردم قزوین با وجود تمام این مشکلات ارزشها و معیارهای انسانی را فراموش نکرده و حقوق انسانی اسرای لهستانی که توسط قشون شوروی به قزوین آورده شدند را رعایت و به آنان کمک می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در نمایش رادیویی «میهمان» اهتمام مردم قزوین برای اسکان و تغذیه ی اسرای لهستانی بازگو می شود و این درحالی است که مردم قزوین بخاطر جنگ متحمل سخت ترین و شدیدترین رنج ها و دردها شده اند.

اکبری تصریح کرد: گوشه هایی از این نمایش از زبان دکتر «فیلیپ» پزشک لهستانی الأصل مقیم قزوین برای مخاطبان بازگو و بازسازی می شود.

اکبری یادآور شد: نمایش رادیویی «میهمان» به تهیه کنندگی اکرم السادات میری در 4 قسمت 30 دقیقه ای به مدت 120 دقیقه از رادیو قزوین پخش خواهد شد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.