قرار گاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی در ۲۹ فروردین روز ارتش در رژه‌ای پر صلابت، گوشه‌ای از اقتدار و توانمندی خود را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین به خبرنگاران گفت:در روز ۲۹ فروردین یگان‌های نمونه پیاده و موتوری نیروهای مسلح استان در این رژه شرکت می‌کنند.
 
اقتدار ارتش در ۲۹ فروردین
 
امیر حمزه بیدادی افزود: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و سخنرانی در مدارس برای دانش آموزان از برنامه‌های مهم هفته ارتش است.

 وی در ادامه از نقش ارتش در سال‌های گذشته گفت و خاطر نشان کرد: ارتشیان در دفاع مقدس کارنامه خوبی از خود به جا گذاشتند و همواره با تمام قدرت از کیان کشور دفاع؛ و در طول این مدت ۵۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

وی افزود: به جایگاهی رسیده ایم که در بخش نظامی همه‌ی نیاز خودرا در داخل تامین می‌کنیم و در مرز‌های کشور هم برای مقابله با دشمان در اوج آمادگی قرار داریم.

امیر حمزه بیدادی همچنین از طراحی موتور جدید برای تانک چیفتن به دست کارشناسان و جهاد خود کفایی ارتش خبر داد و گفت: به دلیل قدیمی بودن این موتور و شرایط تحریم و نبود قطعات؛ موتور جدیدی برای تانک چیفتن طراحی و نصب شد.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین افزود: این موتور در شرایط مختلف آب و هوایی آزمایش شده و آماده بهره برداری است.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار