سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی:قصد تشکیل تیم پیوند اعضا را در رشته آبهای آرام داریم

رئیس کمیته آبهای آرام قایقرانی گفت:در یک فعالیت فرهنگی ورزشی قصد تشکیل تیم ملی در رشته کایاک داریم که قایقرانان آن جزو ورزشکاران پیوند اعضا بدن هستند.

علیرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:فدراسیون پیوند اعضا به منظور برگزاری مسابقات در رشته های مختلف قصد گرفتن ورزشکارانی را دارد که پیوند اعضا بدن انجام داده اند و ما سعی داریم در رشته کایاک آبهای آرام ورزشکارانی را به این فدراسیون معرفی و آموزش دهیم.

وی افزود:این کار اگرچه زیر نظر فدراسیون پیوند اعضا است اما با توجه به اینکه یک فعالیت فرهنگی به شمار می آید فدراسیون قایقرانی هم قصد کمک دارد .همچنین اگر قصد برگزاری این مسابقه را داشته باشند باید در پیست دریاچه آزادی در تهران امام شود.

محمدی در ادامه بیان کرد:البته این جریان یک کار نمادین محسوب می شود و زمان برگزاری این رقابت سه ماهه اول سال ۹۶ خواهد بود.

رئیس کمیته آبهای آرام در خصوص اردوی کایاک خاطر نشان کرد:امروز زمان ورود پاروزنان تیم جوانان مردان کایاک به اردو بود و از فردا تمرینات خود را به مدت ۱۰ روز تا ۲۸ آذرماه برگزار خواهند کرد.نفرات دعوت شده به اردو در مسابقات قهرمان کشوری انتخاب شدند که در مجموع ۲۸ نفر هستند اما در تمرینات بعدی تست گرفته می شود تا بر اساس رکوردها قایقرانان را به اردو دعوت کنیم.

وی تصریح کرد:اردوی تدارکاتی تیم بانوان بزرگسالان آبهای آرام که به مدت ۱۰ روز بود امروز به پایان رسید. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.