محمدی: لیگ آبهای آرام را تا پیش از سال 96 به پایان می رسانیم

رئیس کمیته آبهای آرام قایقرانی گفت: ادامه لیگ های آبهای آرام را تا پیش از سال 96 برگزار خواهیم کرد.

 علیرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به وضعیت جوی نامناسب تهران، سومین مرحله لیگ آبهای آرام در بخش بانوان برگزار نشد اما 6 بهمن ماه این مرحله از لیگ را برگزار خواهیم کرد و سعی داریم که لیگ های آبهای آرام را پیش از پایان سال 95 به اتمام برسانیم.
 
وی افزود: اگر سومین مرحله لیگ بانوان برگزار شود دو مرحله دیگر از لیگ آبهای آرام امسال باقی می ماند که تا اوایل اسفند مرحله پایانی را هم برگزار خواهیم کرد.
 
محمدی در خصوص اردوهای تیم های ملی آبهای آرام عنوان کرد: اردوهای تدارکاتی همه تیم ها طبق زمان بندی برگزار می شود .باتوجه به برنامه ریزی انجام شده تیم بزرگسالان بانوان با دعوت از 16 پاروزن در رشته های کایاک و کانو از اول بهمن ماه وارد اردو خواهند شد. اردوی تیم دختران نیز از 25 دی ماه آغاز شد.
 
وی خاطر نشان کرد: تیم ملی پسران رشته کایاک هم اکنون با 12 پاروزن تمرین می کنند و در پایان اردو، گزینشی انجام خواهیم داد تا رکوردها را بررسی کرده تا تعدادی از قایقرانان ضعیف حذف شوند.
 
رئیس کمیته آبهای آرام تاکید کرد: همچنین تیم جوانان کانو کانادایی از فردا تمرینات شان را در بابلسربه مدت 12 روز زیر نظر ایمان عزیز پور آغاز خواهد کرد.
 
محمدی در خصوص انتقال اردوی بانوان به مناطق گرمسیر بیان کرد: قصد انتقال اردوی تیم ملی بانوان را به شهرهای گرمسیری داریم اما در حال رایزنی با شهرهای جنوبی کشور هستیم که اگر موافقت کنند با توجه به برنامه های سرمربی تیم اعزام می شوند. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار