سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تاکید بر توسعه شبکه ریلی

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه ریلی از همه جهات به نفع کشور است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ محمد رضا رضایی که به منظورآشنایی بیشتر با ظرفیت ها و پروژه های در دست اجرا به قزوین سفر کرده بود، توجه به مسائل ریلی کشور و شبکه ریلی استان قزوین را از رویکردهای اصلی سفر خود دانست.

وی گفت: هزینه های تمام شده پایین جابجایی مسافر و کالا با قطار، مصرف انرژی پایین و کاهش آلایندگی نشان می دهد که بدون شک رشد و توسعه شبکه ریلی کشور از همه جهات به نفع کشور است.

وی افزود: با برنامه ریزی ها و حمایت هایی که از شبکه راه آهن کشور می شود و با توجه به این که توسعه شبکه ریلی مورد توجه  و تاکید مقام معظم رهبری است، تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا توسعه شبکه ریلی شتاب بیشتری به خود بگیرد.

رضایی عنوان کرد: در برنامه چهارم و پنجم توسعه بر توسعه شبکه ریلی کشور تاکید شده و در برنامه ششم توسعه هم تمهیدات خوبی برای حمایت از این شبکه اندیشیده شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت : توسعه شبکه ریلی درقانون بودجه سال آینده هم مورد توجه دولت قرارگرفته است و عزم و اراده ای که میان مجلس و دولت قرار دارد، حاکی از این است که شرایط خوب و مناسبی برای توسعه ریلی کشور در آینده وجود دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.