سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

راه اندازی رادیو تصویری زیارت با آغاز رویداد مشهد ۲۰۱۷

رادیو تصویری زیارت با آغاز رویداد مشهد ۲۰۱۷ راه اندازی می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی کفت : این رادیو به منظور اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، ارتقای فرهنگی و معرفت افزایی برای مردم و جامعه مخاطب راه اندازی می شود.
محسن نصرپور با اشاره به دستور مستقیم ریاست رسانه ملی برای راه اندازی این رادیو، اظهار کرد: علاوه بر این، ۲۹ طرح و برنامه متنوع و شایسته در موضوعات و ساختارهای مختلف در حوزه های صدا، سیما، خبر، پژوهش، فنی و رادیوهای برون مرزی دری، ازبکی و تاجیکی ارایه شده است.
او ادامه داد: همچنین جلسات مختلف کارشناسی و هم اندیشی نسبت به بررسی موضوع و ارائه طرح و برنامه های مناسب رسانه ای در راستای معرفی و اطلاع رسانی، افزایش آگاهی، آسیب شناسی، پوشش مراسم و … برگزار و برنامه ریزی و اقدام لازم صورت گرفته است.
نصرپور در توضیح خروجی این جلسات، عنوان کرد: اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، ارتقای فرهنگی و معرفت افزایی برای مردم و جامعه مخاطب و همچنین وجود مضجع شریف امام رضا(علیه السلام)، ظرفیت های فرهنگی، دینی، علمی، قومیّتی و مذهبی، نخبگانی استان، در ارائه طرح ها و برنامه سازی ها برای معرفی رویداد مشهد ۲۰۱۷ مورد توجه قرار گرفته است.
او معرفی، ارایه تصویر و هویت بخشی مطلوب مشهد مقدس و توسعه نگاه دینی و فرهنگی به این کلانشهر مذهبی و ارتقای فرهنگ رضوی، معرفی و برجسته سازی ظرفیت های تمدنی و تاریخی و دینی و نخبگان حال و گذشته این حوزه ها، ظرفیت های فرهنگی و سلامت، ارتقای مؤلفه های همدلی و تقریب مذاهب، ارایه الگوی کلانشهری مدرن اسلامی فرهنگی و … را از جمله مصادیق مورد اهتمام صدا و سیمای خراسان رضوی در هدفگذاری ها و ارایه طرح ها در این خصوص نام برد.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای برگزاری شایسته و بهره برداری مطلوب از این فرصت فرهنگی ارزشمند، ضرورت دارد اهتمام و اجماع ملی و استانی و حمایت های لازم به صورت حداکثری انجام و با هم افزایی و همکاری روزافزون آنچه در شان مشهد مقدس به عنوان پایتخت معنوی ایران است، حاصل شود .
گفتنی است دکتر علی عسگری ، رئیس رسانه ملی در سفر اخیر خود به مشهد راه‌اندازی رادیو زیارت را در آینده‌ای نزدیک از اقدامات خوبی خواند که می‌تواند در زمینه اقناع مخاطبان ولایت‌مدار کشورمان گام بردارد.
مرکز این رادیو در مشهد مقدس است و با بقیه بقاع متبرکه کشورمان در شهرهای دیگر نظیر قم، شیراز و شهر ری نیز ارتباط برقرار خواهد کرد.
انتهای پیام// ن غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.